Toate lucrurile din acest Univers sunt tinute impreuna prin Isus Cristos…


Coloseni 1:16-17   Pentrucã prin El au fost fãcute toate lucrurile cari sînt în ceruri si pe pãmînt, cele vãzute si cele nevãzute: fie scaune de domnii, fie dregãtorii, fie domnii, fie stãpîniri. Toate au fost fãcute prin El si pentru El.  El este mai înainte de toate lucrurile, si toate se  tin prin El.

Un exemplu de exegeza Scripturala, Astronomica, Anatomica, Biologica in care Dumnezeu este magnificat si Cristos este explicat in asa maniera incat sa iti dai seama cu cine ai de a face! Pe cand ascultam acest mesaj provocator, Naomi, fetita noastra care are Sindromul Rett, a venit in camera in care eram si am ascultat parte din mesaj impreuna.

Mare mi-a fost uimirea ca a ajuns in camera unde eram, dar uimirea nu a incetat aici. La un moment dat si-a intins mana si m-a luat dupa gat! Era ca si cum spunea: „nu-ti face probleme… Dumnezeu nu face greseli… la El nu exista accidente de scriere a codului ADN… eu sunt tinuta in starea in care sunt PRIN ISUS CRISTOS.” Nu stiu daca ea a intentionat asta, dar eu asa am inteles! Bravo Naomi… ai reusit sa exegetezi drept Cuvantul…

2 responses to this post.

  1. Posted by Sarang on Aprilie 28, 2010 at 10:57 am

    Amazing! Our God is an awesome God indeed! To Him be the glory!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

