Tabara indoita


Genesa 32:2   Cînd i -a vãzut, Iacov a zis: ,,Aceasta este tabãra lui Dumnezeu!„ De aceea a pus locului aceluia numele Mahanaim (Tabãrã îndoitã).

Saptamana trecuta am fost in Tabara de Vara Metanoia Ploiesti in Valea Rasnovului. Desi timpul se anunta periculos pentru a merge cu corturile pentru o saptamana, totusi ploaia ne-a incercat doar primele zile. Cand rapoartele veneau de peste tot ca sunt furtuni mari, la noi era soare si veselie! Mana cea buna a Dumnezeului nostru a fost cu noi si ne-a protejat. Cu adevarat aceasta tabara a fost dubla, adica a fost Tabara lui Dumnezeu in care ne-am intins si noi corturile!

In tabara aceasta am invatat (iar cei ce stiau deja, au repetat) ceea ce  inseamna sa traiesti si sa te descurci cu resurse limitate. Dumnezeu ne-a provocat in fiecare zi prin Cuvantul Sau sa meditam la Maretia Sa asa cum este reflectata in Sfintenie, Putere, Lucrari si Identitate. Provocarile au mers la inima pentru ca acolo, in natura cuvintele din Psalmi si Isaia capatau alte conotatii decat pe strazile orasului! Am fost patrunsi de Maretia lui Dumnezeu, alintati de soare, inveseliti de activitatile zilnice, responsabilizati de obligatiile de slujire care ne reveneau, distrati de voiosia participantilor la tabara, provocati la creativitate cand a venit vorba de igiena personala, odihniti de aerul curat si apa de izvor! Cu alte cuvinte o tabara reusita!

Inainte ca sa adaug si niste poze, vreau sa-i provoc pe Metanoisitii Ploiesteni sa scrie cateva impresii si marturii despre aceasta tabara. NU MA LASATI SINGUR IN DESCRIEREA ACESTEI TABERE!

Această prezentare necesită JavaScript.

8 responses to this post.

  1. Posted by catalin on Iulie 29, 2010 at 2:07 pm

    fiind prima tabara cu corturi organizata de biserica noastra aveam cateva indoieli in privinta reusitei, dar, ca si in cazul vremii, Dumnezue a fost cu noi si prin implicarea tuturor lucrurile au iesit bine
    multumim Domnului pentru aceste zile memorabile si asteptam cu nerabdare tabara cu schiurile din iarna 🙂

    Răspunde

  2. Interesant este , ca… chiar daca nu am reusit sa ajung in aceasta tabara , pe care am visat-o si abia ast sa vina,chiar daca am fost foarte dezamagita si am plans mult pentru ca nu am ajuns, am incercat din tot sufletul sa Ii inteleg voia Lui in toate….asa ca m-am focalizat pentru a mijlocii pentru tabara si pentru cei ce au reusit sa ajunga , ne-am rugat-eu si Cristi – zilnic pentru voi si cand vad rezultatul acestei tabere, oamenii care sunt extrem de deosebiti fata de acum circa o saptamana,pana sa plece in tabara aceasta;realizez acum ca uneori e nevoie de oameni care sa stea in spartura si sa stea la postul de paza ca poporul Domnului sa I se poata inchina cu intreaga fiinta si astfel Domnul sa se bucure pe deplin.
    E ciudat modul in care El uneori isi face lucrarea cu fiecare din noi, doare uneori rau,dar ma bucur macar ca stiu si am inteles ca mi-am facut datoria,lucrare cu constinciozitate.Rezultatele vorbesc de la sine….si marturiile celor ce au fost in tabara.

    Poate se pare ciudat ca am scris si eu marturia mea , ca doar nu am fost in tabara , dar voiam sa impartasesc si sa extind modul in care
    El kucreaza in biserica Metanoia…cum a creat o unitate sfanta intre noi, vchiar nefiind impreuna toti…Asta e dovada unei unitati a familiei bisericii…si vad clar cum Domnul ne strange cat mai mult unnul de altul ca sa putem ,cand vor veni dusmani puternici,sa rezistam si sa nu poata rupe zidul format prin unitatea noastra cu Domnul si cu cei din Metanoia.
    Slava e doar a Lui si El e si a fost inaltat si prin acest evenimet al bisericii
    Glorie Lui!

    Lidia Bologan
    P.S. Sper ca nu par ciudata ca am scris si eu o marturie avand in vedere ca nu am fost acolo.

    Răspunde

    • Posted by cristina on August 3, 2010 at 1:48 pm

      Multumim, Lidia, ptr ca ne-ati sustinut in rugaciune…avem tare mare nevoie ptr ca mai ales cu vremea, nu era nimic sigur…! Apreciem tare tare muult!

      Răspunde

  3. Posted by toby on Iulie 30, 2010 at 10:03 am

    pe tot parcursul taberei am incercat sa raspund la intrebarea ‘de ce m-a adus Dumnezeu in aceasta tabara?’…asta pentru ca aveam alte planuri pentru a-mi petrece concediul si m-am inscris in tabara cu o zi inainte, si am vazut ca El mi-a aratat in doua randuri ca voia Lui nu era sa merg unde eu mi-am dorit si avea alt planuri cu mine, acela ca eu sa fiu in aceasta tabara.raspunsul la intrebare l-am gasit abia in ultima zi, atunci cand mi-am rededicat viata Domnului si am decis ca viata mea de acum incolo sa inchin Luii si sa pun in slujba Lui darurile pe care mi le-a dat pentru slava si gloria Sa.

    Răspunde

  4. Posted by Aurelian on Iulie 30, 2010 at 3:06 pm

    SUNTETI O BINECUVANTARE,

    cine? voi cei de la METANOIA PLOIESTI, si vreau in clipele astea sa va multumesc pe aceasta cale tuturor celor care nu ati mers in tabara dar ati fost alaturi de noi si v-ati rugat si celor care ati fost in tabara si m-ati slujit, m-ati acceptat sa fiu impreuna cu voi si mi-ati oferit toata dragostea voastra. A fost un timp deosebit, special si unicat cel putin pentru mine, un timp in care Dumnezeu mi-a vorbit personal, NU POT SA UIT PSALMUL 116, nici altarul unde ne-am dedicat si rededicat din nou DOMNULUI, altarul unde, inainte de plecare, am mers inca o data, langa acele pietre presarate de cenusa si m-am rugat Domnului ca sa ramanem uniti si sudati ca acele pietre, focul din ultima seara si cred ca pot spune ca imi doresc sa nu uit nimic din aceasta tabara. MULTUMESC lui Dumnezeu pentru ca S-a ingrijit de hrana noastra pentru suflet si pentru trup si pentru purtarea Lui de grija fata de noi. Pentru mine a fost o farama de RAI. Multumesc lui Dumnezeu ca a trimis in orasul PLOIESTI un om de care ploiestenii aveau nevoie. Tot pe aceasta cale vreau sa-mi cer si iertare celor fata de care am gresit. Sunt sigur ca am si gresit in tabara asta. In timp ce va scriu am dureri suportabile datorita arsurilor cauzate de expunerea la razele soarelui si ma gandesc cat de ingrozitoare este durerea vesnica a celor despartiti vesnic de Dumnezeu ca urmare a neimpacarii cu El si a respingerii dragostei Lui. Am invatat mult in aceasta tabara, un lucru bun pentru mine, dar un lucru foarte bun va fi daca voi aplica si trai ceea ce am invatat. Celor care nu ati fost in tabara nu va spun ca ati pierdut ci va incurajez doar ca atunci cand Dumnezeu va v-a oferi o astfel de ocazie sa incercati sa nu o neglijati pentru ca El are intotdeauna locuri si vremi (timpuri) unde vrea sa va binecuvinteze si sa lucreze in viata voastra intr-un mod special si deosebit. S-a meritat chiar si in lipsa dusurilor, a frigului din timpul noptii, a arsitei din timpul zilei si chiar si a ploii. Am invatat mult, chiar si sa multumesc, MULTUMESC Doamne Isuse si multumesc BISERICA METANOIA PLOIESTI, chiar sunteti O BINECUVANTARE.

    Aurelian

    Răspunde

  5. Posted by Andreea Pana on August 2, 2010 at 11:45 am

    As vrea sa multumesc organizatorilor pentru efortul si timpul pe care l-au depus in acasta tabara. Un moment care mie mi-a placut mult a fost inchinarea.

    Răspunde

  6. Posted by timi on August 2, 2010 at 12:16 pm

    Multumesc bisericii Metanoia Ploiesti pt. aceasta tabara minunata. Mie mi-a placut in special mancarea si faptul ca am avut un rau chiar langa noi unde am putut sta atunci cand nu aveam ce face. Mi-au placut drumetiile, jocurile, studiul si locatia. Din punctul meu de vedere aceasta tabara a fost una foarte reusita

    Răspunde

  7. Posted by cristina on August 3, 2010 at 1:46 pm

    Pot spune ca acesta tabara a fost extraordinara !!! Pe langa faptul ca locatia, mancarea, drumetiile, jocurile au fost organizate foarte frumos (chiar fiind prima oara), am avut si un timp de partasie unii cu altii in grupurile mici dimineata si studiul de seara cu totii impreauna, un timp minunat! In aceasta tabara am invatat multe mai ales faptul ca trebuie sa apreciez tot ceea ce am, tot ceea ce este in jurul meu si tot ceea ce sunt, asa cum m-a creat Dumnezeu…ptr ca de multe ori pot spune si chiar in unele situatii spun ca nu pot sau nu ma vor altii, dar acum am inteles faptul ca fiecare e special, Dumnezeu a pus in fiecare lucruri minunate! Am invatat ca Dumnezeu merita lauda si multumirea noastra ptr orice lucru cat de mic pe care la creat ptr ca fiecare lucru are scopul sau in lumea aceasta…Mi-a placut mult ptr ca in aceasta tabara am fost mai uniti, ne-am ajutat unii pe altii (in grupe) si ne-am bucurat impreuna…M-am simtit foarte bine si multumesc tuturor celor care au organizat-o, tuturor celor care s-au rugat ptr noi, ptr o vreme minunata si dabea stept urmatoarele tabere care vor veni!

    Cristina…:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

